Alla inlägg under december 2010

Av emma - 13 december 2010 14:00

Har så mycket att göra, men jag vetinte vart jag ska börja så det slutar med att det inte blir något gjort ändå.

Slutade halv ett idag, och har hunnit med att plugga matte en timme efter det.

Tänkte ta tag i Engelskan, och mitt rum som ser ut som att en bomb nyss slagit ner i det, sen går det seriöst en halv dag innan det är stökigt igen efter att jag städat det, inte okej. bäst jag sätter igång!


Tre låtar jag gått och kärat ner mig i, grymma !





E

Av emma - 12 december 2010 20:04

  


Emma Olsson heter jag, och jag bor i en liten håla i värmland tillsammans med min familj.

Jag började sam media, en halvtimmes bussresa bort dethär året och jag trivs hur bra som helst!

Vad gör jag helst när jag inte är i skolan då ? jo om det hade varit för tre månader sen så hade jag svarat jag tränar direkt, för det var det min tid gick till . Friidrott 6 dagar i veckan, och dans 1 dag. Men nu blir det lite svårare, jag dansar fortfarande men har slutat med friidrotten som varit en stor del av mig i mer än halva mitt liv, och jag måste säga att det har varit skittufft, verkligen!

Men jag ska försöka hitta något som kan ersätta det.


Just nu ägnar jag mig åt mina fina vänner, som jag knappt haft tid för förut. Jag har träffat underbara människor under denhär första gymnasieterminen, människor det känns som att jag känt i hela mitt liv.

Jag har också jordens finaste pojkvän, som jag också nyss firat 2 år tillsammans med. Om ni vill veta mer, så kommer ni att få göra det om ni fortsätter att titta in!


Kram på er !


Av emma - 12 december 2010 19:54

  

Av emma - 12 december 2010 19:40

Jag vetinte varför jag ens loggar in, och skriver här ett och ett halvt år senare.

Men det känns som att hitta tillbaka lite till sigsjälv, trodde inte ens att denhär bloggen fanns kvar, men det gjorde den.

När jag sitter och läser hur allt var då, då för ett och ett halvt år slår det mig hur jag gått igenom sen dess, gått igenom sånt jag aldrig trodde att jag skulle behöva göra. Men allting har väl en mening, och kanske för det något bra med sig i slutändan.

 

 

 

Av emma - 12 december 2010 19:37

chest to chest

nose to nose

palm to palm

we were always just that close.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards